Utställning Motala

Igår var vi i Motala på utställning!

Började med att försova oss med två timmar!! Hade Hedda, en golden, över natten som också skulle ställas ut. Jimmy går ut för att rasta hundarna och vad händer!? Hedda, fågelhund om hon är, får syn på våra fåglar nere i dammen! Full fart och kastar sig ut i vattnet men vänder snabbt när hon inser vad hon gjort! haha Kan inte låta bli att skratta nu men då var vi inte så glada! ;) Skitig och blöt får hon åka till utställningen med hopp om att hon ska hinna torka! 


Hedda 8 mån

 
Klappa mig då!


Mina fina!


Väntar ut hanarna! Dessa tröttweilers var inget för oss ;)


Vi tävlande mot Monika :)










Trevlig domare!


Gänget från "Vika" ;)

Dagens kritik för Leia:

Tilltalande feminin helhet. 11 mån.
Bra huvud och uttryck. Fin blick, bra bett och pigment.
Stark topline, Välkroppad m. tydligt förbröst. Passande stomme.
Fria rörelser. Bra päls och färger.

Stolt över prinsessan som visade upp en härlig energi i ringen och bar stolt ut rosetten! :)

Vi slutade som BIM med HP. Monika med sin rottishane slog ut oss ;)

Hedda slutade som 2:a med HP. Jättefin kritik! Grattis till Inger och Hedda!

På söndag blir det att åka upp till Södertälje för att gå på allmänlydnadskurs :))

/Johanna   

Kommentarer
Nina & Jackie

Duktiga ni är o fin kritik =) Nu när ni hittar till Motala så kommer ni väl till oss på utställning 1a maj oxå?

2012-03-28 @ 12:02:44
Hemsida/blogg: http://ninavarblane.blogspot.com
Cissi, Hera och Indra

Men vad gullig du är! Ja jag kanske ska köra båda på SSU trots allt. ;)



Ja jag LÄNGTAR till spårlägret i sommar, jag hoppas också på start i appellen i höst. :D



Kram från oss!

2012-04-01 @ 20:16:26
Hemsida/blogg: http://heraindra.blogg.se/
Helena & Mandie

Stort Grattis, såhär lite i efterskott! Fina Leia! :)

2012-04-03 @ 23:30:47
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort