Torsdagsmys!

Nu på torsdags förmiddagen har Leia och jag varit på våran regelbundna rehab! Det gick bra och ingen direkt förändring från förra veckan.. Den 3 maj (alltså nästa vecka) är det återbesök hos vet. + ettårs röntgen. Håll alla tummar som ni har för att vi ska få goda nyheter!

Annars idag så är det plugg för min del och lite skönhetsvård för Leia. Kloklippning och dusch står på schemat eftersom vi ska till Västerås på lördag och springa några vänstervarv.

På fodersidan så har vi valt att helt övergå till torrfodret igen då vi tror att det är det bästa för Leia. Det fattades något i färskmaten som hon behövde ha. Läste även på lite och man ska tydligen inte blanda färskmat och torrmat eftersom då rubbas balansen i maten. torrmaten är ju ihopsatt som ett helfoder och med sådana mängder som rasen behöver. Tillsätter man något extra som till exempel färskmat, så blir det ojämt i ämnesupptagningarna. Men det här finns det nog många åsikter om men huvudsaken är att det passar sin egen hund, alla är individer.

Nu ska Leia och jag vila middag och mysa lite!

/Johanna

Kommentarer
Hella

Håller tummar och tår här hemma för bra resultat på återbesöket och röntgen för Leia! :)



Vart hon dålig på färskfodret eller var det bara så att ni kände att torrfoder passade henne bättre? Tycker mina två mår bättre på färskfodret men precis som du skriver, det viktigaste är att se till ens egna hund. Annars skulle man ju bli tokig om man lyssnade på allas åsikter i ämnet! ;)

2012-04-27 @ 09:09:35
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort