Utställning Västerås

Igår var vi som sagt på utställning i västerås och kennel Go solid ägde rottisringen kan man lugnt säga!!
Vann varje klass som vi ställde i, så det var en lyckad dag! :)

Leia vann juniorklass för tikar, Ceasar vann juniorklass för hanar, Atlas vann championklass och blev BIR. 
Vi ställde även upp i avelsklass och uppfödarklass! Super skoj var det!

Här kommer lite bilder från dagen:


Grabbarna grus: Deus, Ceasar och Asko


JR och Lena har koll på domaren


Tiko var glad hela tiden han var ute i ringen! Är man glad och stolt över hunden oavsett hur resultatet blir är det mest sannolikt att hunden kommer lära sig att älska utställningar! Godis och en stolt husse/matte, kan kan det bli bättre? ;)


Jag är redo säger Leia! Det är inget snack om att hon tycker det här är roligt! 


Morbror Atlas slog ut hanarna! Det var svårt att springa, vi hade väldgt liten ring men Atlas fick upp bra fart ändå!


Leia och syster Mandie till höger!


Leia var den enda med svans! Tyvärr så råkade jag belöna fel, därför blev hon svag i bakdelen. Tur att vi har våran coach Tony som påpekade detta för mig! Belönade inte tillräckligt när hon stod och när hon satt sig ner började jag fiffla med köttbullen och när hon ställde sig igen fick hon belöning. Alltså lär hon sig att sätta sig ner för att sedan ställa sig för att få belöningen. Men jag bättrade på mig efter påpekningen och det gick ju riktigt bra!





Finaste Mandie! Hon är verkligen bedårande!


Mamma Cornelia, Ceasar, Leia och Mandie


Det var spännande att ställa i avelsklass!


Grym dag! Tack allihopa, VI ÄR BÄST!!



 

 


Kommentarer
Hella

Grattis ännu en gång! :)

Och tack för en toppendag med trevlig sällskap!



Håller som sagt tummar och tår för Leia idag!



Soliga hälsningar från oss!

2012-05-03 @ 08:01:56
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort