Fina hunden!

Hejsan svejsan i sommarvärmen!

Igår va Jimmy med Leia och tog bort nitarna, det tog ca 30 sek och Leia brydde sig inte! Återigen berömde han oss över att vi hade en sån trevlig hund! Alltid roligt att höra! Jimmy och jag vet ju redan att vi har världens bästa hund men det är alltid roligt när andra upptäcker det också :))

Han böjde Leias ben och tyckte det såg jättebra ut på alla fyra! sköönt! Nu är det bara att invänta röntgen resultaten.. han tippade på en två i höger och en etta på vänster men som han sa, det är inte han som ska bedöma bilderna. För några dagar sen kom jag på att jag inte hade betalat in avgiften till SKK. Inte undra på att resultaten inte har kommit! Men nu är det inbetalt också! 

Har även anmält och betalt till SSU utställningen den 16 juni.. anmälde väldigt sent, tur att jag kom på det! Norrköpings utställningen föll i glömska men det gör ju inget eftersom Leia ska ta det lite lugnt.. 

I helgen blir det Södertälje och sedan hem för att spela fotbollsmatch! Nu när Leia ska ta det lugt så tränar jag för fullt istället! Det behövs! I söndags var Leia med och tittade på min match, hon sov i Jimmys knä mitt bland alla hundar och fotbollar! Duktig tjej! 

Ha det bäst och tänk extra på era hundar nu när det är så varmt! Mycket vatten och lämna inte hundarna i varma bilar! 

/Johanna 

 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort