Leia simmar

Hejsan!

Idag har vi varit och simmat på morgonen!



Kom på när jag tittade på henne när hon simmade att hon inte använde bakbenen när jag höll henne i flytvästen! Så vi fick börja öva på apportering i vatten istället. Hon har inte velat apportera då det har varit lite läskigt att simma bort från stranden om inte jag är därute men idag löste vi det tillsammans och hon förstod att det inte hände något även fast hon var själv därute! Duktiga tjejen! På söndag far vi till södertälje igen och jag hoppas rösten har kommit tillbaka till dess, jobbigt att vara tyst! :) /Johanna

Kommentarer
Hella

Vilken härig film, och svansen - glada tjejen! :)

Vilken tjusig väst du har köpt, är den från Huurta?



Ses imorgon!

2012-06-15 @ 11:33:35
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort