Lång tid sen senast

Hej!
 
En lång tid har gått och nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen! Det har hänt mycket i våra liv, därför har bloggen och mycket annat har blivit vilande..
 
Vi har flyttat till vårat nya hus efter en tids renovering och jag har fått ett nytt jobb..
 
Men nu till det som bloggen handlar om: LEIA :)
Hon mår jättebra och har en turbo som heter duga! hihi skitkul är det! Just nu är hon på älgjakt med min pappa, ska bli spännande att höra hur det har gått!
 
Igår var vi på patrullshundsträning- genom klubben. Det gick så bra att jag starkt funderar på om vi ska göra ett nytt försök i vår! Har man en bra hund så kan man få dispans för operationer m.m.
 
Hemma tränar vi för att starta apellen men det kan även bli så att vi tävlar lydnaden också! Som hon är idag kommer det inte vara några problem att starta henne till våren! Allt hänger på mig! :)
 
Hittade även en filmsnutt på Leia och brorsan JR, från när vi var hundvakt i somras:)
Nu ska jag åka och hämta hem prinsessan från skogen! <3

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort