Full rulle

Hej!

Kan medela att operationen har gått bra och Leia är mer vild än tam just nu under vilan!
Stygn ska bort efter två veckor (fyra nitar). 

Precis efter operationen ville hon inte stödja på benet och skrek rakt ut när hon rörde sig, kunde inte kissa eller röra sig. Mina tankar gick direkt till hur vi ska klara tre-fyra dagar med den här smärtan?  (Veterinären trodde det skulle ta så många dagar tills hon gick normalt igen). Men det dröjde bara ett par timmar tills husse kom hem så gick hon helt normalt igen! Så nu gäller det att hålla henne stilla så gott det går! Åtminstone tills vi har fått klartecken från vet. 

Vi kämpar på här hemma men Leia är SÅ rastlös och känner inte alls av att hon har ont. Redan efter två dagar så är hon som en tyrann! Igår hitta hon en pinne på tomten och hon bara flög upp i luften och skulle väl göra något som liknade en piruett!! Tog ett tag runt magen för att híndra henne från att dunsa ner i marken! HUNDSKRÄLL!!! Tur för henne att jag har henne kopplad!! Men vi ska klara det här som vilken utmaning som helst! Det är väl såhär det känns att äga en brukshund utan att aktivera dom! Inget jag skulle rekomendera till någon! ;) Aktivera era hundar annars förvandlas eran kelgris till en skräcködla med oanade krafter!! :)) 

//Johanna   

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort