Den stundande hundhelgen

Hej!
 
I helgen blir det fullfart med massa roligt hundgöra!
 
Imorgon åker jag och Leia till Södertälje för att träna lite med Tony och Lena. Behöver lite tips för min fortsatta träning inför appellen i vår.
 
Såg att det är en apelltävling i april på våran klubb, tänkte anmäla mig till den för att få ett mål att sikta på.
 
På söndag åker familjen Wallgren och jag till Mjölby för att ställa deras flatvalp 6 mån. Ska bli roligt att ställa en annan ras! Jag kan tyvärr inte ställa Leia då det är en valputställning men förra året gick vi ända till BIS-finalen Leia och jag i samma ridhus :))
 
 
 
En annan rolig nyhet är att Leia är friskförklarad i alla sina ben. Så nu är det inga mer återbesök hos veterinären. Känns så skönt!! Självklart är vi noga med uppvärmning och stretching ändå, det är inte bara att tuta och köra. Men det ska ju gälla alla tränande hundar :)
 
/Johanna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Camilla

Tråkigt att ni inte kunde komma upp i helgen. Måste kännas jätteskönt att få beskedet om Leias friskförklaring. Vi skall också försöka starta i Apellen till våren. Hälsa Jimmy och Leia.

2012-11-26 @ 10:42:05

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort