Anmäld till Stora Stockholm!

Nu är vi anmälda till Stora Stockholm den 15 december :) Jippi! Ska bli spännande!
 
Hade gärna gått handler kursen för Gerard O´Shea innan, men det blir så himla mycket varje helg!
 
Här är ett kort från i våras när vi var på utställning i Västerås! Där vann hon sin klass (junior).Hon har växt på ett halvår ser jag nu! Valpen börjar växa upp :)
 
Det har blivit en heldel lydnadsträning för våran del och hon är jätte rolig att träna! PANG säger det varje gång vi tränar, skitkul!! Dock väldigt korta pass, max 2 min varje gång. Behåller vi den här energin så blir linförigheten en fröjd! :)
 
Med energin kom även attityd! En riktig mallgroda som  behöver tas ner på jorden  i mellanåt ;) Hon har fortfarande en vänlig energi med glimten i ögat men ibland blir den trygga och dominanta sidan stark och hon behöver påminnas om vad som gäller.
 
Det här är en av hennes favoritplatser! Häromdagen så hittade jag henne på samma plats men med 13 små kycklingar som klättrade på henne (Dom har förknippat Leia med utfodringen, då hon ofta är med när jag ger dom mat!) Ha ha fick rädda henne då hon inte vågade röra sig :)
 
Ska fundera vidare på om jag ska anmäla till My Dog. Skulle vara roligt men skulle behöva använda pengarna till renoveringen! 
 
Nu blir det att ta ut Leia för sista gången idag! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hella

Vad roligt, vi har också anmält oss till Stora Stockholm! Redan nervös! ;)

Så kul att allt går bra för er och Leia måste ju vara världens sötaste med alla kycklingar runt/på sig!

De är ju för snälla, Mandie är så himla rar mot vår lilla kattunge här hemma!

Svar: Kul då ses vi snart då! :) Härligt att få träffa alla igen!
gosolidsakleia.blogg.se

2012-10-26 @ 07:46:17
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort