Sommar med slöa dagar!

Det var ett tag sen jag uppdaterade här! Det är ju sommar och man gör ju annat än hänger vid datorn! :)
 
På hundsidan går det ganska segt just nu.. Leia är skendräktig och lite halv tjock(!) och har ingen speciell lust med någonting! Tanken var ju att jobba upp henne så jag kan starta apellen i höst men jag har inte gett upp! Något som jag vill ska sitta är linförigheten innan jag ens har en tanke att starta henne.. men eftersom hon är låg så tränar vi inte några moment alls! Lek är det som gäller just nu och lite uppletande som jag vet att hon tycker är roligt! Målet är att få upp energin så jag har lite att jobba med sen.. Men eftersom allt går segt och hon jämt är trött så är min motivation till att träna inte så hög tyvärr! Jag ska bättra mig!
 
Försöker även att få nere henne i vikt, då det varken är bra för energin eller lederna! Men för det krävs det motion (Fodret kan hon inte få mindre av!). Kämpa kämpa!!
 
Saga och Leia njuter!
 
På onsdag ska vi till veterinären på återbesök.. röntgen av båda armbågarna! Hoppas det har stannat!
Sen har vi träff med spårgruppen på eftermiddagen.. hoppas vi slipper söva så vi kan vara med! 
 
I helgen är det apelltävling.. spårläggare och mottagare för min del:)
 
Nästa vecka kommer brorsan JR till oss då husse och matte ska på semester, vi ska på utställning i Norrköping! Ska bli jätte roligt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hella

Åh nej en "seg-skendräktighet", tur att det går över och att energin kommer tillbaks! Håller tummarna inför kommande röntgen! Mandie hälsar så gott till bästa syrran och skickar en hälsning till fina brorsan när han kommer på besök hos er! :)

2012-08-10 @ 21:45:18
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort