Underbara Vår!


Hej!
10+ visar termometern idag (skuggsida), så himla härligt! Vill bara ut.. men är man en student så är det bara att sitta inne och plugga:( Men ska på arbetsintervju på måndag så jag kanske slipper pluggandet snart!

Igår var det premiär för lydnadskursen. Tydligen så har Inger planerat in tävlingar i kursen men vi får se hur det blir med det. Måste få ordning på både mig och min hund först! ;) haha 

Våran koncentration är inte den bästa. Vi har lite svårt att bara vara.. Då tar jag till korv men det får jag succesivt ta bort om jag ska få någon ordning på torpet! När Leia kommer på att vi inte gör någonting så skäller hon på mig för att få igång mig. Har även lite väl mycket fokus på de andra hundarna ibland men det är nya hundar och hon lär sig snart att vi är där för att jobba. Under momenten har hon ett bra fokus på mig och det märks att hon tycker att det är roligt att vi gör något tillsammans. Min fina tjej! 

Den här gången var det mest kontaktövning och sitt stanna kvar. Grunderna ska läggas och stadga för både nya och gamla. Ser ut att bli en rolig kurs med många glada människor. Nästa gång var det apporteringsövning tror ja.. Leia har inte ens sett en sån apport, då jag aldrig tagit mig i kragen och köpt någon men det ska inhandlas nu. Så får vi träna med något annat sålänge:) 


//Johanna   

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort