Söndagsträff

Igår var vi på Almnäs för att träna med alla valpar igen.. Kanske måste sluta säga valpar? För det börjar bli fina unghundar som vi har i kopplet nu. 

Jag åkte främst dit för att träna motivationen med Leia.. efter löpet så har hon inte kommit tillbaka till sitt rätta jag igen.. inte lika drivande och föremålsintresserad som hon har varit.. börjar bli orolig att jag har tränat för mycket eller rättare sagt gått för fort framåt.. Så jag tar inga steg framåt just nu utan tar ett steg tillbaka istället.. låter hennes glädje komma tillbaka innan jag går framåt igen.. 

Fick några övningar som kan locka fram henne, så vi kör på det ett tag.. 

   
Visst har hon blivit fin? Går inte en dag utan att jag tänker på hur vacker hon är! <3

Hon har fortfarande stora juver efter löpet, veterinären tyckte bara vi skulle hålla koll så de inte växer.. det var ju ändå inte så länge sen hon löpte, så vi ger henne lite mer tid innan jag blir orolig;) 

//Johanna    

Kommentarer
Johanna

Hej

Så roligt att läsa din blogg:) Jag har också en rottis som nu är 14 månader och är precis inne på sin andra löp, hon har turen att få vara sig själv även under löpen, lika glad och lyhörd:)

2012-01-31 @ 10:33:26
Johanna

Kul med nya läsare! Skriver mest för min egen skull, som en dagbok.. men det är alltid kul att jag kan glädja någon annan med mitt skrivande också! Var kommer du och din hund ifrån då?

2012-01-31 @ 14:27:35
Hemsida/blogg: http://gosolidsakleia.blogg.se/
Evelina

Hej tjejen! :) Sorry att jag inte svarat men har inte sett att du hade skrivit till mig förens idag! Usch, jag ser inte fram emot imorn. Är så trött på att läsa så mkt även om det mesta är intressant.. See you tomorrow! :)

2012-02-01 @ 15:09:38
Hemsida/blogg: http://zinone.blogg.se/
Johanna

Hej

Såg först nu att nu "svarat" här. Vi bor uppe i Gällivare nu och kommer att flytta till Falköping i sommar.

2012-02-08 @ 13:32:34

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort