Utställning

God morgon!

Idag blir  det en lugn dag på hundfronten, då Leia är med Jimmy på jobbet.
Jimmy jobbar på Motorservice i Valdemarsvik, där han reparerar trädgårdsmaskiner. Så Leia har blivit en verkstadshund ;) Det funkar tydligen jätte bra där nere då hon inte bryr sig om kunderna och har fattat att hon bara får vara i verkstan! (det är öppet mellan butiken och verkstan) Så för oss kan det inte bli bättre! 

Det är det svåraste med att ha hund när båda jobbar.. Var ska hunden vara på dagarna? Om inte Jimmy hade fått tillåtelse att ha hund på jobbet, så skulle vi aldrig kunnat skaffat Leia! Våran gamla hund Zorro (schäferhane) var med Jimmys mormor om dagarna. Det var jätte snällt av henne med det kändes inte rätt för någon. Nu när vi skulle skaffa en ny så ville vi vara 100 % säkra på att vi kunde ta hand om henne helt själva utan att behöva stötta oss på någon annan.   



Det här är Zorro, ett halvår innan vi drastiskt fick ta bort honom januari-11, då han fick en hjärnblödning. Han blev 10 år och vi kommer alltid sakna honom! <3 Tårarna rinner fortfarande när jag tänker på honom <3

Nu tillbaks till Leia som jag hade tänkt ställa ut en gång till i år i valpklass 6-9 mån. Funderar starkt på att anmäla mig till valputställningen i mjölby som är i november. Ska bara hitta någon som vill följa med mig! :) Tidigare har det gått väldigt bra när vi ställt ut henne och kan därför konstatera att jag har en väldigt snygg brutta inneboende hos mig! ;)  




Utställning
Leia i Eskilstuna 4 sep. BIM valp med hederspris! (slagen av brorsan)




Rasspecialen i Tranås 17 sep. 4:e bästa tikvalp med hederspris!

Ni får ha en jätte trevlig dag, det ser ut att bli strålande sol! Nu jag ska gå in och anmäla mig, får väl åka själv om inget annat;)

Bye!




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort