Promenad

God morgon!

Kom precis hem från en timmes skogspromenad, vilket härligt väder det är ute! Och i helgen har jag hört att det ska bli ännu finare.. BRA! För då kommer Jimmys syster Emma och hälsar på med sin lilla valp Dexter:) Leia och Dexter har aldrig träffats, så det ska bli spännande. De behöver lära sig umgås eftersom vi lär träffa dem flera gånger;) Dexter är en blandras mellan rottweiler, schäfer och golden, så det ska bli roligt att se hur han ser ut:)) Så har jag beställt smörgåstårta till Jimmys födelsedag som också är i helgen!

Blev ingen träning igår med träapporten då de kom hem så sent, så alla var trötta! Jag ska ta tag i det idag istället:) Sen bär det av mot bruksan för lite små spår och leka budföring:)



Leia 8 1/2 vecka. Gullepluttan!

Nu ska Leia få sova en stund medan jag diskar upp, sen blir det träapports träning!

Skriver nog ikväll igen och berättar hur spåren och budföringen gick!

//Johanna 

Kommentarer
Milla

Men oj så söt man kan vara.

Ceasar hälsar:)

2011-10-20 @ 15:36:42

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort