Mitt första inlägg!

Hejsan!
Det ska bli spännade att starta en egen blogg! Har aldrig gjort något sånt här tidigare, så ni får ha lite överseende i början innan jag har försått mig på det här!  

Detta är alltså mitt stora intresse och det jag kommer skriva om:


Leia ca 3 mån Leia!

På bilden är hon bara tre månader.. idag är hon nästan 6 månader! Tiden går fort kan jag lova er! I bloggen är det tänkt att jag ska skriva om Leias utveckling och allt vad det innebär. Blir som en liten dagbok för min egen skull!

Ha det så bra tills jag skriver igen;)

Kommentarer
Helena

Roligt att ni skaffat en blogg, får vi läsa om ännu mer hundäventyr och träning här då framöver!



Ha det så gott!

Helena o kullsyster Mandie

2011-10-11 @ 20:37:39
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com/
Lollo

Heej, gud vilken sötnos! Ser fram emot att se fler bilder på henne :)MVH Louise

2011-10-11 @ 20:55:54
Hemsida/blogg: http://chanelochsigge.bloggplatsen.se
Johan Sjöholm

Det ska bli intressant att följa. Bröderna Ceasar och Asko har bl.a. spårat ikväll.

2011-10-11 @ 22:44:20

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort