Utställning i Mjölby!

Är fortfarande väldigt lycklig över gårdagens utställning! Gick hur bra som helst!

Leia började med att bli BIR (bäst i rasen) sen gick hon och vann BIG (bäst i grupp)!! Vi var hur glada som helst! :)) Nu väntade tre timmars väntan på BIS finalen! väldigt drygt var det eftersom vi inte kände så många där.. Det blev tyvärr ingen placering där men så stolta ändå! 

Tidigare har Leia inte kunnat behärska sin iver när vi varit på utställning, hon har bitit i kopplet och hoppar upp på mig när vi springer i ringen.. Men igår gick hon som en klocka med snygg trav och fokus rakt fram! Bra! Innan vi skulle in första gången så sprang jag lite ute och så fort hon skulle bita i kopplet fick hon sig en tillsägelse. Efter det förstod hon budskapet och skötte sig hela tiden. 

Här har ni lite bilder på gårdagen: 


Hälsa på domaren! 


Tandvisning


Jätte stolt över hennes trav! La även in kommando TRAV när vi började springa..


Behöver träna på att stå.. vill gärna sätta sig ner (Precis som hon lärt sig)


I BIG finalen (fick mycket hjälp av hunden framför;)


Står jätte bra varje gång domaren tittade! Vilket ledde till att vi vann BIG!

  
I BIS finalen


Pga av sjukdom blev det samma domare som vi hade i de tidigare omgångarna, trodde det skulle bli till våran fördel men tyvärr inte.. Vi snurrade runt ganska mycket då Leia ville sitta hela tiden medans dem andra stod som fastfrusna käglor;) 


Mycket nöjd med dagen! Hoppas Leia kommer att fortsätta tycka om utställningar, för jag fortsätter sålänge hon tycker det är roligt! 

Ett litet minus är att Leias öron inte blir bra efter tejpningen.. Tycker det blir värre för varje gång jag tar bort tejpen.. igår böjde dem sig iallfall inte åt andra hållet som dem brukar! Jag har börjat fått öronsjuka tror jag;)

Leia ska få vila ett par dagar på jobbet nu, det är hon värd! :)

//Johanna    


Kommentarer
Anonym

Gud så söt :)

2011-11-14 @ 09:59:48

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort