Fredrik Steen

Har anmält mig till Fredrik Steens föreläsning i Mjölby nästa onsdag! Ska bli jätte roligt att få höra honom i verkligheten! Föreläsningen pågår mellan kl 18 och 21 så jag kommer vara jätte trött på torsdagen, då det tar en stund att åka hem! Men vi får hoppas att det är värt det! 

 

Igår blev det en ganska lång kvällspromenad med Leia när Jimmy kom hem. Njuter av att ha lite egen tid med henne nu när hon är så mycket på jobbet! Efter promenaden blev det kloklippning och tejpning av öron.

Kloklippningen går ganska bra, hon visar fortfarande att hon inte tycker om det genom att ibland ta tag i min hand (löst) men det är inget att bry sig om och hon accepterar kloklippningen när jag lägger ner henne på sidan. Hon får fortfarande godis mellan nästan varje klo, Jimmy tycker att det börjar bli dags att ta bort godiset lite men jag tycker att kloklippningen behöver belönas ;) hihi Det är jag som sköter kloklippning och tejpning på öronen. Vet egentligen inte varför men har heller inget emot det! 

Öronen börjar bli hårda nu och lite svåra att tejpa men hon har fortfarande fladderöron, så vi kör några gånger till. 

//Johanna

 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort