Veterinären

Leia var hos veterinären igår, då vi misstänkte att hon hade urinvägsinfektion i samband med löpet. Hon försöker kissa väldigt mycket och gnäller. Eftersom hon redan hade haft infektion en gång, så tyckte veterinären att vi skulle komma förbi en sväng för säkerhets skull. Provet visade inget så det var skönt! Hon skickade extra prover som vi får svar på imorgon.

Första löpet kan visst göra lite ont och markeringar är vanligt samt att hon kan känna sig mera kissnödig. Fick några tabletter som ska underlätta urinflödet. Det var skönt att åka ner och kolla så  man slipper oroa sig.

Idag och igår har Leia varit hos Jimmys mormor och morfar, då jag har haft praktik. Idag möttes jag av en ivrig tjej som var lite rastlös. Det var bara att ge sig ut och jobba i snön samt en längre promenad. Jimmy mormor ville inte gå så långt då hon var rädd för att halka.

Helgen har bjudit på kalas och i söndags var vi i stan och handlade de sista julklapparna. På kalaset var Leia med och hon skötte sig jättebra! Hälsade fint och lade sig sedan ner. Var lite orolig att hon skulle gå igång på barnen som sprang omkring i hela huset men det gjorde hon inte! :) Hon var väl  lite låg då hon löper och att  hon inte har varit hos min farmor förut.


Fina halsbandet som jag beställt åt Leia;) Jimmy var inte lika förtjust! haha 
Leias personlighet passar inte med rosa men jag tyckte att hon kunde få ha ett ialla fall!

//Johanna

Kommentarer
Nina & Jackie

Jag tycker att det var ett perfekt halsband! Var har du beställt det?



Ang spårselen så har jag en strl 6 (nästan helt 100 på det, men orkar inte springa ut i garaget o titta ;-) ). Den sitter jättebra!

2011-12-23 @ 22:17:01
Hemsida/blogg: http://ninavarblane.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort