Inflammation

Det var kraftig inflammation, så det blir pencillin + metacam för sjuklingen i tio dagar.. Så nu får vi ta det lite lugnt ett tag... Vilken tur att dom skickade iväg proverna och att vi åkte ner!!! Lustigt att inflammationen inte syndes direkt!? Olika tester antagligen..  

Idag på promenaden var hon lös och jag tror hon har fått knäck i både öronen och ögonen idag! Helt inne på lukter och märker inte ens att jag försvinner.. tror hon får vara kopplad under löptiden, då hon inte lyssnar så bra! Hon är väldigt förändrad under den här perioden..kan ju bero på att hon är sjuk också..  hoppas det blir bättre vid nästa löp! 

Har köpt grisöron som jag ska slå in i en julklapp, så hon också får öppna ett paket på julafton! ;)

//Johanna 

Kommentarer
Cissi, Hera och Indra

Stackars lilla Leia! Hoppas hon blir frisk snart!

Kan i övrigt upplysa om att (i alla fall Hera) tikar blir sådär när dom löper, och det börjar gärna några veckor innan löpen. Hör inget, ser inget, fattar inget. BLÄ. Jag rekommenderar kastrering i allra högsta grad om man inte ska avla. Usch vad trött man kan bli på dom. Hera är 4,5 nu och fortfarande likadan vid varje löp, och det märkte jag under dom 8 åren jag jobbade på hunddagis också; tikarna blir så vid löp.

Tacka vet jag Indra som är kastrerad, hahaha. Inga onödiga känslor i hennes huvud eller kropp! ;P



God jul på er! :)

2011-12-21 @ 17:39:17
Hemsida/blogg: http://heraindra.blogg.se/
Kristina

Det blir fler paket...;)

2011-12-21 @ 18:01:30
Annelie & Vilddjuren

God Jul

och

Gott nytt år.

( vi får väl köra lite spår tillsammans när vädret tillåter).

2011-12-23 @ 11:23:36
Hemsida/blogg: http://padilias.dinstudio.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort