Hemma i tre veckor

Jimmy tog med Leia till jobbet idag för att testa om hon kan vara  där med den andra hanhunden medans hon löper.. men det gick inte! Han var alldeles för intresserad för att vi ska våga ha henne där.. Så nu bli hon hemma med  mig i tre veckor! :) Inte mig emot! ;) Vi får försöka lösa dem dagar som jag jobbar men det ska nog gå bra!

Idag ska vi träna på inkallning för det funkar ju inte alls i hemmiljö! Jag står i dörren och ropar att hon ska komma in men hon tittar bara på mig och vänder!! Så då får jag ta på mig foppisarna och gå ut och hämta henne.. jag säger inget utan bara petar på henne och visar att nu följer du med.. de övriga inkallningarna går bra men just när hon vet att hon ska gå in så funkar det inte alls! Jag belönar när hon kommer, även vid dörren.. men idag ska jag ta fram skinkost tuben, för den är oemotståndlig tycker Leia;) 

Först bli det en promenad ihop med Jimmys mormor! :)

//Johanna 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort