Blåsigt

Vi har ganska mycket träd runt vårat hus och jag är lite orolig att dom ska blåsa omkull på huset just nu! Det är spännande och mysigt med storm tycker jag!

Har precis ringt till SKK och beställt en pärm till Leias ID-handlingar m.m. att jag inte tänkte på det lite tidigare! Men hon trodde det skulle hinna komma till början på nästa vecka.. vi åker på onsdag så då får det gärna ha kommit! :) Har börjat bli lite nervös för Göteborg! Usch säger jag.. tycker inte om att vara nervös! Det är bara på skoj men det är ju så stort! Jag är glad att vi är i valpklass!! :) 

Idag har vi varit på en promenad nere i viken (Valdemarsvik), gick jätte bra! Hon gick och sneglade på mig under hela promenaden, då jag hade korv i fickan;) haha! Inte ens hundarna hade lika stor dragningskraft som korven! Hon är för underbar ibland! 

Vi har lite tankar här hemma kring nyår.. vi vet inte riktigt hur vi ska göra. Det bästa vore ju om vi var hemma eftersom det är Leias första nyår. Vi har blivit bortbjudna och kan ha Leia hos min mamma och pappa men det smäller mer där än vad det gör hemma hos oss (vi bor ju på landet;) Samtidigt så ska det väl inte spela någon roll bara mamma och pappa låtsas att det regnar? Hur gör ni andra? 

//Johanna
    

Kommentarer
Helena & Mandie

Snart är det ju dags, det kommer säkert gå toppen för er i Göteborg, det är jag övertygad om! :)



Jag har valt bort nyårs fest detta år och kommer vara hemma hos en kompis med bägge hundarna och som du skriver; låsas som att det regnar. Kommer säkert gå bra oavsett hur ni väljer att göra.



Gott nytt år till er alla! :)

2011-12-29 @ 22:02:25
Hemsida/blogg: http://www.hellaas.blogspot.com/
Caroline

jag och sambon firade nyår hemma. Vi gick ut på baksidan på tomten och tog med oss Molly för at kolla på raketerna. Molly tog det bra,hon satte sig ner och kollade in färgspelet på himlen ett tag,sedan sprang hon runt och ville bara busa och leka som vanligt! kanske hjälpte det att jag och sambon inte pjåskade med henne utan bara var som vanligt!...=)

2012-01-08 @ 15:33:32

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort